أهلاً وسهلاً بكم في منتديات عائلة الأعرج...ونتمنى لكم قضاء أوقات مفيدة وسعيدة معنا..

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلاً وسهلاً بكم في منتديات عائلة الأعرج...ونتمنى لكم قضاء أوقات مفيدة وسعيدة معنا..

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

اضحك ههههههههههه

Admin
    Admin
    Admin

اضحك ههههههههههه Empty اضحك ههههههههههه

مُساهمة  Admin الثلاثاء مارس 08, 2011 3:49 pm

واحد راح امريكا شاف عرس سأل :مين متجوز؟قالو له:آي ضنت نو تاني يوم شاف جنازه سأل: مين ميت؟ قالو له: آي ضنت نو
    قال صاحبنا: يااااااااااا حرااااااام آي ضنت نو00امبارح كان عرسو00واليوم مات *****************************
    واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا
    واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه **************************
    واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه
    واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟
    توأمين عمره وعمر اخوه التوأم سنه اصيب احدهما بمغص شديد في امعائه وعند اسعافه الى الطبيب لم يستطيع الاهل تعيين المريض فأسعفوهم جميعا
    اتفق توأم على حلاق بنجلاديشي ودخل احدهما فقال لي شعر ينبت بسرعه ويمكن ينبت هذه الليله....ضحك الحلاق وقال له ان نبت شعرك الليله احلقه لك مجانااااا ....وفي المساء اتى اخوه المحتال وكاد ان يجن الحلاق فحلق له مجانا
    مرة واحد بخيل اوى حلم انه يوزع على اولاده فلوس قام من النوم حلف ما ينام تانى
    حضرت القابلة لإجراء الولادة ومعها حقيبتها وبعد قليل طلبت من الزوج منشار، ثم بعد قليل طلبت مفك براغي، والزوج ينتظر خارج الغرفة ثم بعد قليل طلبت مطرقة. فخاف الزوج وقال لها خير إن شاء الله ؟؟ فقالت الحقيبة لا تفتح وأريد فتحها
    مرة واحد صعيدى شاف المساحة قال يا ابوى كل دى مكنة حلاقة
    مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين اللي فوق سال اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قالوا
    80 وانتوا ؟ قاله: إحنا السواق مجاش
    دكتور اطفال راح يتجوز.. وام العروسه بتسالو بتشتغل ايه؟؟ قالها: دكتور اطفال.. قالتله: ومكملتش ليه يا ابني **************************
    سأل معلم الطالب: شو معنى جوز هند بالأنجليزي ؟؟ قال الطالب: كوكونت. قالو المعلم: ضعها في جملة ... قال الطالب: مستر كوكو نت من الشباك ومات
    واحد ماشي ورا وحدة...طويلة ....وجسمها رشيق.... وشعراتها حلوين...
    وبقولها:أنا عندي عمارات ..وأراضي .. وسيارات..
    لفت وجهها عليه...وكانت بشعة كتير..
    قالها :بس يلعن ابو القمار ضيع مني كل اشي
    واحد بيقول لمراته جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العماره كلها الا واحده .قالتله اكيد الوليه الرخمه اللى فى الدور الرابع

الوردة الحمراء
    الوردة الحمراء

اضحك ههههههههههه Empty رد: اضحك ههههههههههه

مُساهمة  الوردة الحمراء الخميس مارس 10, 2011 9:04 pm

[quote="Admin"][size=24]سأل معلم الطالب: شو معنى جوز هند بالأنجليزي ؟؟ قال الطالب: كوكونت. قالو المعلم: ضعها في جملة ... قال الطالب: مستر كوكو نت من الشباك ومات
    واحد ماشي ورا وحدة...طويلة ....وجسمها رشيق.... وشعراتها حلوين...
    وبقولها:أنا عندي عمارات ..وأراضي .. وسيارات..
    لفت وجهها عليه...وكانت بشعة كتير..
    قالها :بس يلعن ابو القمار ضيع مني كل اشي
    مشكووووور الواحد زمان ما ضحك يسلموووو.

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين يوليو 01, 2024 4:54 pm